niedziela, 28 kwietnia 2013

Brokułowa

Zupę trzeba zawsze zjeść ! Tak mówiła babcia i miała zupełną rację, bo zupa jest ciepła, zdrowa i niskokaloryczna  jeżeli nie ugotujemy jej na tłusto :). A dziś mam dla was zupę krem brokułową z serem i prażonymi pestkami dyni. No taką zupę to ja lubię !

Zawartość zielonego rondla:
  • duży brokuł
  • 2 ziemniaki
  • bulion warzywny lub mięsny ok 1-1,5l
  • śmietana słodka
  • pestki dyni
  • ser grana padano
  • przyprawy: pieprz, sól, pieprz ziołowy
Do gotującego się bulionu wrzucamy  pokrojone w kostkę ziemniaki, po około 10minutach dodajemy umyty i pokrojony w różyczki brokuł,  gdy warzywa zmiękną miksujemy na  gładko, doprawiamy do smaku.  Zupę podajemy doprawiona smietanka, posypaną uprażonymi pestkami dyni i starkowanym serem. Smacznego !


2 komentarze:

  1. Cudowna!

    Zdjęcie piękne. Aż dziwię się, że wcześniej nie trafiłam na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam do odwiedzania! Fotografia i jedzenie to moje hobby :) więc postanowiłam oba zainteresowania połaczyć :)

    OdpowiedzUsuń